"نسل فردا"؛ دانش آموزان را در مناطق حاشیه به استقبال چهل و پنجمین 22 بهم پیروزی برد
"نسل فردا"؛ دانش آموزان را در مناطق حاشيه به استقبال چهل و پنجمين 22 بهم پيروزي برد
در بجنورد:

"نسل فردا"؛ دانش آموزان را در مناطق حاشیه به استقبال چهل و پنجمین 22 بهم پیروزی برد

کانون امام هادي(ع) بجنورد با برنامه فرهنگي "نسل فردا" ويژه نوجوانان و دانش آموزان محلات کم برخوردار و حاشيه، به پيشواز چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي رفت.
شناسه خبر : 60270 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ برنامه فرهنگی "نسل فردا" به همت اهالی مسجد و جوانا کانون امام هادی علیه السلام بجنورد، ویژه عید سعید مبعث و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای دانش آموزان محلات حاشیه  و کم برخوردار استان خراسان شمالی تدارک دید ه و اجرا شد.

 

«ابوالفضل سلطانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی علیه السلام مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف  خیابان حضرت جواد الائمه (ع) اعلام کرد: این برنامه  با هدف تبیین ارزش های انقلاب اسلامی ویژه نوجوانان در محلات محروم با همکاری مدارس و خانه احسان امام هادی علیه السلام برنامه ریزی و اجرا شد.

 

وی محلات احمدآباد، حر، امام هادی علیه السلام، گلستان شهر،  در بجنور و نیز شهرستا های شیروان و فاروج نیز در این برنامه اعلام کرد و گفت مدارس حاشیه شهر و مساجد محلات کم برخوردار اولویت برگزاری این برنامه  فرهنگی است.

 

سلطانی، موضوع ضرورت حضور حداکثری در عرصه انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن را از اولویت آموزش های این برنامه اعلام کرد و گفت: حجت الاسلام باقری، از اساتید کار تربیتی با کودکان و نوجوانان و مشاورین خانواده، با زبان بازی و کاردستی و اوریگامی،  مفاهیم را برای نوجوانان آموزش داد.

 

وی همچنین اعلام کرد: 2هزار و 400 نوجوان در این برنامه های حضور داشتند و امشب، شنبه 21 بهمن و فردا نیز 22 بهمن این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

 

پایان/